piątek, 1 kwietnia 2016

Pyszne, zdrowe i szybkie ciasteczka owsiane ;)

      Przepraszam za tak długą przerwę w pisaniu szczerze mówiąc nie mam kiedy, ale dzisiaj mamy piątek więc znalazłam moje drogie dla was chwilę i postanowiłam, że dzisiaj zaproponuje wam coś prostego i szybkiego w wykonaniu i zdrowego ;)



   Co nam będzie potrzebne do ciasteczek bananowo-owsianych? ;) Postawa to tylko dwa składniki czyli nie mamy dużo roboty i możemy je zrobić w wolnej chwili. Będą one idealne na śniadanie, do kawy.

    Bierzemy dwa duże banany i rozgniatamy je widelcem lub blendujemy na papkę. Następnie wsypujemy dwie szklanki płatków owsianych i mieszamy do momentu kiedy się nie zlepi całość. Jeżeli masa jest za luźna dosypujemy więcej płatków ;) Ja dodaje jeszcze rodzynki lub żurawinę, migdały, lub orzechy. Pieczemy w temperaturze 180stopni przez 15-20min ;) Czekamy, aż ostygną i smacznego! ;) Przechowujemy w puszce, aby nie stwardniały za bardzo :) Smacznego! ;)

A wy znacie jakieś przepisy na zdrowe i pyszne ciasteczka?;) Podzielcie się nimi! ;)


zdj: doradca smaku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz