poniedziałek, 29 lutego 2016

Zgrabna pupa - zestaw ćwiczeń


    Jestem osobą o całkiem przeciętnej budowie. Troszkę brzuszka, boczków. W pewnym momencie dokładnie w listopadzie postanowiłam się zmotywować i zabrać się za ćwiczenia. Nigdy mi za bardzo postanowienia noworoczne nie wychodziły, ale tym razem stwierdziłam, że zacznę wcześniej więc będzie łatwiej. O ile marzy mi się płaski brzuszek tak jako ideał obrałam sobie pupę sama nie wiem czemu. Fajnie jest zobaczyć efekty ciężkiej pracy i powiem, że w końcu jestem zadowolona z mojej pupy, ale ciągle chcę więcej ;) Dlatego dzisiaj dla was przygotowałam zestaw moich ulubionych ćwiczeń, a już niebawem utworzę małe wydarzenie w celu przygotowania się na lato ;) Bo która z nas nie marzy o tym by w bikini wyglądać idealnie co? ;)

       Podarujmy swoim pośladkom 10-15min dziennie, a już w przeciągu miesiąca zobaczysz pierwsze efekty! ;)
    Oczywiście dodatkowo możecie robić przysiady, wykroki i inne ćwiczenia pomagające w modelowaniu pupy ;)
  • Mel B:
  • Ewa Chodakowska:

  • Natalia Gacka:
  • Blogilates
  • XHIT Daily



       Oczywiście dodatkowo możecie robić przysiady, wykroki i inne ćwiczenia pomagające w modelowaniu pupy ;) Niebawem rusza pierwsze wspólne wydarzenie, które będzie miało na celu przygotować naszą figurę na pierwsze ciepłe dni ;) Tak więc na bieżąco będę informować was na facebooku: czekoladowe latte ;)

żródło: 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz