środa, 3 lutego 2016

O czym możemy poczytać na czekoladowej latte ;)

Cześć!
Chciałabym wam przedstawić o czym będziecie mogły/mogli poczytać na moim blogu ;)
Przede wszystkim jest to blog o codzienności ;) Nie jestem psychologiem, ale chcę zachęcać do ćwiczeń, ale również będziemy mogły poczytać o kosmetykach, związkach i codziennym życiu czyli tym co każdego z nas interesuje najbardziej - tematy wybieracie wy sami! :)
Głównym założeniem tego bloga jest to, że nie jest blog dla mnie tylko dla was ;)  Zachęcam więc was drodzy czytelnicy do zadawania pytań i proponowania tematów ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo śliczny tytuł. Szablon... hmm. Znam wiele darmowych szablonów do pobrania, jak chcesz mogę ci coś polecić. Bloga czytać będę, ale chciałabym sobie zaobserwować, żeby go nie zgubić. Mogłabyś dodać gadżet obserwatorów?
    Tak po prawdzie, znam się trochę na mechanice blogera więc z tymi wszystkimi ustawieniami, szablonami, gadżetami mogę pomóc :)

    O czym chciałabym przeczytać? Coś życia codziennego...albo zagadnienie psychologiczne. Tu mam dużo pomysłów. Jednak nie chcę ci na starcie podsuwać jakiś ciężkich tematów.
    Skoro już namawiasz do ćwiczeń...
    Moją propozycją jest: Prowadzenie dziennika, pamiętnika. Terapeutyczne walory pisania. Spisywanie myśli. Jak zacząć? Jakie korzyści to przynosi? W czym pisać? Kiedy pisać? Jak często? etc. Wszystko w tym zagadnieniu.

    Napisz mi co o tym myślisz :3

    OdpowiedzUsuń