środa, 17 lutego 2016

Piękne nogi - krok po kroku ;)




   
    Wiem, że nogi dla nas są dosyć ciężkim tematem. Zawsze znajdzie się w nich coś co chciałybyśmy poprawić, a to zlikwidować cellulit, a to zgubić troszkę tłuszczyku i tak w kółko. Wiele z nas zniechęca się do ćwiczeń ponieważ tłuszczyk z ud jest bardzo ciężko spalić, a efektów przez bardzo długi czas nie widać. Jednak jeżeli będziemy regularnie ćwiczyć to efekty w końcu się pojawią i wtedy stojąc przed lustrem powiesz sobie tak! Było warto! ;) Nie będę kłamać, aby mieć idealne nogi czeka nas ciężka praca, ale za to jak już zobaczymy efekty będziemy z siebie dumne ;)
   
 Kwestię cellulitu już poruszałam dlatego odsyłam was do wpisu: cellulit czym jest i jak z nim walczyć tu znajdziecie skuteczne metody na pozbycie się pomarańczowej skórki.
     Dalej znajdziecie kilka moich ulubionych treningów na nogi, ale przed tym chciałabym dodać, że jazda na rowerze, rolkach, łyżwach pomaga w spalaniu zbędnej tkanki. Jakiś czas temu straciłam samochód i byłam zmuszona dojeżdżać do pracy rowerem. Co prawda z dnia na dzień obiecywałam sobie, że jak zrobi się cieplej to zmienię sposób transportu - wiadomo taniej i zdrowiej. Niestety dopiero utrata samochodu zmusiła mnie do tego, ale już po krótkim czasie zobaczyłam efekty. Moje nogi stały się chudsze i zgrabniejsze dlatego naprawdę warto przerzucić się na rower ;)

       Pamiętajcie przed każdym treningiem należy wykonać rozgrzewkę i nie oczekujcie szybkich efektów. Chcesz sprawdzić efekty? Nie waż się ;) Waga może stać w miejscu dlatego warto zaprzyjaźnić się z centymetrem ;) A oto lista moich ulubionych treningów:

  • XHIT Daily
 


  • BeFiT

  • blogilates (to już jak lubicie ;) niektórzy nie znoszą dziewczyny prowadzącej ;) )


       Dajcie znać jak wam się podobają ćwiczenia ;) Może wy macie jakieś swoje ulubione treningi? ;) Czekam na wasze opinie ;)

zdj: kafeteria, pinger.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz